Wednesday 30 January 2013

SAAT MULA KITE KENALAN..

 pada awal pagi dalam jam 7 Giatmara dah nak start berkumpul sebab ada perhimpunan
(macam sekolah lah gitu..) bebudak Pendawaian Elektrik, Fashion and Dressmaking, Masakan dan 
Pramusaji mulai berkumpul.. Saya sedang memerhatikan awak sebab sorang memanggil awak 
IMAN MUDA(sebab rambut awak x macam orang lain.. hahaha) Saya rasa senang hati.. awak
baik sangat dengan semue orang.. saya suka saya suka.. koya guh la.. hahaha.. selepas selesai 
perhimpunan je saya dengan kelas saya ada gotong royong, kelas awak pom ada ikut sama.. 
main angkat2 mesin yang berat tu. aduhai penat betul.. apa-apa pun awak ada jugak.. awak
nak ejas saya konon buat baik depan saya tapi memang awak baik pom..`lepas selesai semue 
pom waktu balik dah tiba tapi sebelum tu awak sempat lagi minta nombor dengan saya tapi saya 
tak layan awak pom.. saya nak awak jangan berputus asa.. sejauh mane awak usaha tu je saya 
nak tengok awak.. tapi bila keesokan hari nya awak usaha lagi.. tapi akhir nya awak dapat jugak saya 
kan.. 

AKAN BERSAMBUNG....

No comments:

Post a Comment